Rapoarte de Ecommerce – Cum folosim Google Analytics pentru Optimizarea Conversiei Te-ai întrebat ce rapoarte de eCommerce poți folosi pentru…
Ce sunt biasurile cognitive și de ce sunt importante? Un bias este tendința de a folosi tipare mentale pentru a…
Notificările SMS pentru eCommerce – de ce să le implementezi în magazinul online Magazinele online care trimit SMS-uri de informare…
User research – cum ne ajută pentru optimizarea conversiei în magazinul online Dacă dorești să-ți crești vânzările e necesar să…
Costul de transport și informațiile de livrare – cum influențează vânzările magazinului online Taxele prea mari, fie că vorbim de…
Bannerele rotative în magazinele online Bannerele rotative (caruselele de imagini) sunt destul de folosite în magazinele online de la noi.…
Optimizarea checkout-ului pe mobil – o prioritate Suntem în era în care ne bazăm tot mai mult pe dispozitivele mobile.…
Contează ce checkout avem în magazinul online? Datele arată că un magazin online poate să-și îmbunătățească, în medie, rata de…
Descrierile de produs și specificațiile tehnice lucrează împreună cu fotografiile, video-urile și review-urile clienților pentru a oferi o imagine cât…