Despre

Hello world 🙂 Sunt Oana Chiriac, fondatorul ecomgeek.ro.

Am creat acest site din dorința de a oferi magazinelor online din România insight-uri smart pentru a-și optimiza site-urile și crește vânzările. Insight-uri smart înseamnă informații din surse cu autoritate, bune practici UX pentru eCommerce & recomandări rezultate în urma unor teste de uzabilitate.

În ultimii ani am avut ocazia să lucrez îndeaproape cu owneri sau administratori de magazine online. Am observat că, adesea, apar solicitări de noi funcționalități sau modificări pe site care sunt bazate pe trenduri, instinct sau pe ceea ce fac alții. Mai puțin se ține cont de ceea ce ar ajuta utilizatorul să aibă o experiență mai bună în magazinul online. În multe situații, aceste modificări mai degrabă încurcă potențialul client și ajung să afecteze rata de conversie.

Cred că orice decizie de optimizare trebuie să fie în primul rând data-driven, iar după implementare e necesar să urmărești cu atenție rezultatele. Fie că vrei să afișezi un pop-up pentru abonare la newsletter sau să adaugi un câmp în plus la formularul de checkout, trebuie să fii conștient de avantaje, riscuri și de cele mai bune practici pentru implementare.

Sper că articolele de pe acest site să te ajute să iei decizii informate. Spor la optimizare!


Despre mine

Lucrez de peste 8 ani în digital marketing & eCommerce, iar în prezent sunt Head of Product Marketing la Blugento România & Zento.

Mă pasionează partea de user experience (UX) în eCommerce și cum pot magazinele online să-și crească rata de conversie. Pe lângă activitatea de digital marketing, în cadrul Blugento & Zento colaborez cu echipa de development și design pentru optimizarea UX a platformelor de eCommerce. De asemenea, ofer consultanță magazinelor online în vederea creșterii vânzărilor.

Poți să vezi mai multe detalii despre experiența mea profesională și să-mi scrii pe Linkedin.